Sunday, November 28, 2010

Wedding function yang tak well-organized




Dahlah semalam aku keje 7am-11pm sebab wedding function yang tak well organized tapi banyak menyusahkan aku dan management.

Sebelum ni aku selalu jugak ambil wedding function yang tetamunya 2000 orang pun tak buat aku pening kepala macam ni.

Syarat-syarat kami yang mesti mereka ikut, tak diikut.  Lepas tu saudara-mara mereka nak bising-bising lagi.  Kalau tak tau apa perjanjian yang kami buat secara bertulis, janganlah nak menyibuk.

Payment pun teruk, asyik kelentong kami aje.  Dari awal lagi aku dah bagitau caterer yang aku nak cancel function ni sebab aku dah nampak macam ada banyak masalah yang akan timbul tapi mereka nak buat jugak..so aku terpaksalah benarkan jugak sebab kesian.

Janji habis 10pm tapi rupa-rupanya dekat 1am baru staf aku dapat balik.  

Dah tu bila aku datang pagi tadi kerusi-meja tunggang-langgang kat tengah-tengah lobby tak dikemaskan malam tadi seperti yang dijanjikan.  Sampai pukul 4pm pun tak clear lagi lobby nih.

Pulak tu kalau hari Ahad, memang ramai orang datang kat tempat kami join aktiviti yang kami ada.  Memang geram dan bengang.



No comments:

Post a Comment