Friday, November 26, 2010

Cerita geli punya pasal...


Aku teringat beberapa hari yang lalu aku beli sayur kobis untuk digoreng.  Aku rendam dulu kobis tu dalam 1/2 jam.  Sebelum memotongnya, aku buanglah kulit luarnya.  Tiba2 aku nampak seekor ca!!!!.  Punyalah geli geleman aku dibuatnya. Aku ni memang takut dan geli dgn ulat. 

Disebabkan SiBola-Bola aku tak ada kat rumah, akupun ambil serbuk pencuci baju dan curah kat ca!!!! tu......nak buat macam mana lagi.  Itu je yang aku boleh buat....Aku biarkan ca!!!! tu mampus kat situ..  Stress aku sekejapan.

So....aku tak jadi nak masak apa2 hari tu.  Aku biarkan mangkuk berisi kobis tu dalam sinki sampai SiBola-Bola aku balik dari kerja, barulah dia tolong buangkan sayur tu.  Bila dikenangkan memanglah kelakar dan bodoh....tambah lagi mangkuk yang digunakan tu pun aku buang sekali.  
Terfikir pulak aku  #@!#@* bersih ke coleslaw yang dijual di kedai tu.  Macamana agaknya dia orang sagat sayur kobis ye.  Mungkin juga ca!!!! kat dalam tu pun disagat sekali.  Manalah dia orang ada masa nak belek sayur2 tu sebelum disagat....eeieeieeeiii.

No comments:

Post a Comment