Friday, November 26, 2010

Bengang


Hari ni aku balik pukul 2.00 pm sebab aku dah letih sangat. Ingatkan dapat rehat tapi kecewa yang amat sangat.  Bengang pun ye jugak.  Neighbour sebelah rumah aku pasang music bukan main kuat.  Sakit dada aku dibuatnya.  Dah tu bila buka aje balcony, nampak sampah bersepah-sepah atas awning di depan balcony aku. Sakitnya mata aku.

Neighbour sebelah rumah aku ni macam tak bertamadun.  Dia orang tu sesuai tinggal kat lot banglo aje.  Biar terpisah dari neighbour lain pasal dorang ni suka buat bising.

Dah beberapa kali aku tegur secara baik tapi mereka buat hal jugak.  Kalau ikutkan hati panas aku, nak aje aku ambil tindakan undang-undang.  Mereka ni tak tahu etika hidup dalam apartment.  Dah 3 tahun aku alami masalah bising ni.  Betul-betul spoil mood aku hari ni.








No comments:

Post a Comment