Saturday, October 5, 2013

Perkahwinan Rahimi & Nurul di Oakleaf Club (Lobby (Lobby)


Alhamdulillah, satu lagi perkahwinan telah berlangsung di Oakleaf Club Bukit Antarabangsa pada 5/10/2013.  Terima kasih pada Rahimi sekeluarga yang telah memilih Oakleaf Club sebagai venue perkahwinan mereka.  Menarik juga bila bapa Rahimi telah mengundang Kumpulan Marhaban Masjid Bukit Antarabangsa memeriahkan majlis mereka.  

Manakala caterer yang dipertanggungjawabkan untuk menguruskan perkahwinan ini adalah QIS CATERING.  Terima kasih Azlin atas segala kerjasama yang diberikan.

Jika ada sesiapa yang berminat menggunakan khidmat QIS CATERING dan ingin melangsungkan perkahwinan di Oakleaf Club Bukit Antarabangsa bolehlah contact  En Azlin di 012-616 9961. 

Sukacitalah aku nak berpesan sedikit, kalau nak decoration yang cantik dan makanan yang lazat ia bergantung pada harga.  Sebab ada yang nak cantik dan makanan sedap tapi harga nak yang murah...agak-agaklah ye.  Tapi ada juga caterer yang letak harga 'nauzubillah' sedangkan persiapan macam ala kadar aje.  Dengan QIS CATERING,  segalanya boleh dirunding.  Aku memang puas hati sebab itu aku berani recommend.


No comments:

Post a Comment